Otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko (PEŁNY ETAT) Dyrektora Lidzbarskiego Domu Kultury w Lidzbarku Warmińskim 2024-09-20
BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT)
DYREKTORA LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY
W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
A. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzy lata na stanowisku kierowniczym,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
- jest obywatelem polskim.
B. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe w kierunkach: administracji, ekonomii, historii sztuki, literaturoznawstwa, kulturoznawstwa, marketingu, nauk o sztuce, prawa lub zarządzania,
- posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE,
- samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
- zdolności menadżersko-organizacyjne,
- znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, dyspozycyjność,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury, ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- mile widziane prawo jazdy minimum kat. B oraz znajomość języków obcych,
- zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
C. Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
- kierowanie Lidzbarskim Domem Kultury i reprezentowanie go na zewnątrz,
- zarządzanie powierzonym mieniem i dbałość o gospodarkę finansową,
- dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym, organizowanie pracy w zarządzanej jednostce, ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zespołu,
- prowadzenie działalności statutowej instytucji.
D. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
E. Wymagane dokumenty
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
- list motywacyjny,
- pisemną koncepcję funkcjonowania Lidzbarskiego Domu Kultury z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
- podpisana klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych -pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 z dopiskiem: „DYREKTOR LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM”w terminie 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia w prasie (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP - /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania konkursowego. Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim https://bip.lidzbarkw.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14. Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się w terminie do 60 dni od dnia opublikowania ogłoszenia.
Jednocześnie informuję o możliwości unieważnienia konkursu, bez podania przyczyny na każdym etapie.
Lidzbark Warmiński 20.09.2024r.
BURMISTRZ
Jacek Wiśniowski
Pełna treść ogłoszenia dostępna po linkiem: https://bip.lidzbarkw.pl/10091/920/