Kino Ignacy

Otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko (PEŁNY ETAT) Dyrektora Lidzbarskiego Domu Kultury w Lidzbarku Warmińskim 2024-09-20

BURMISTRZ  LIDZBARKA  WARMIŃSKIEGO

OGŁASZA  OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR  NA  STANOWISKO (PEŁNY ETAT)

DYREKTORA LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY

 W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

 A. Wymagania niezbędne:

 

  1. wykształcenie średnie lub wyższe, 
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3.  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4.  nieposzlakowana opinia,
  5. co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzy lata na stanowisku kierowniczym,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
  7. jest obywatelem polskim.

B. Wymagania dodatkowe:

 

  1. mile widziane wykształcenie wyższe w kierunkach: administracji, ekonomii, historii sztuki, literaturoznawstwa, kulturoznawstwa, marketingu, nauk o sztuce, prawa lub zarządzania,
  2. posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE, 
  3. samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, 
  4. zdolności menadżersko-organizacyjne,
  5. znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
  6. umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, dyspozycyjność,
  7. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury, ustawy – Prawo zamówień publicznych, 
  8. mile widziane prawo jazdy minimum kat. B oraz znajomość języków obcych,
  9. zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.

 C. Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. kierowanie Lidzbarskim Domem Kultury i reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. zarządzanie powierzonym mieniem i dbałość o gospodarkę finansową,
  3. dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym, organizowanie pracy w zarządzanej jednostce, ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zespołu,
  4. prowadzenie działalności statutowej instytucji.

D. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w  jednostce w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 E. Wymagane dokumenty

  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
  2. list motywacyjny,
  3. pisemną koncepcję funkcjonowania Lidzbarskiego Domu Kultury z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
  4. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  6. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
  10. podpisana klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  11. kopia  dokumentu  potwierdzającego  niepełnosprawność  (w  przypadku,  gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym  mowa  w  art.  13a  ust.  2 ustawy  o  pracownikach  samorządowych -pierwszeństwo  w zatrudnieniu  na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje  osobie  niepełnosprawnej,  o  ile  znajduje  się  w  gronie  wyłonionych kandydatów).

 

  

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski  11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 z dopiskiem: „DYREKTOR LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM”w terminie 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia w prasie (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego).

Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP -  /2809011/skrytka

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania konkursowego. Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim https://bip.lidzbarkw.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14. Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się w terminie do 60 dni od dnia opublikowania ogłoszenia.

Jednocześnie informuję o możliwości unieważnienia konkursu, bez podania przyczyny na każdym etapie.

 Lidzbark Warmiński 20.09.2024r. 

                                                                                             

                                                                                                                              BURMISTRZ

                                                                                                                            Jacek Wiśniowski

Pełna treść ogłoszenia dostępna po linkiem: https://bip.lidzbarkw.pl/10091/920/

NEWSLETTER Zapisz się na naszą listę, aby otrzymywać najświeższe informacje